środa, 30 grudnia 2015

34/2015 Jeszcze trochę świątecznie

Obiecałam jeszcze kilka zaległych, świątecznych inspiracji. Oto i one - kartki bożonarodzeniowe z  w ciepłych "retro" kolorkach.

Pierwsza z kościółkiem w okrągłej ramce, z nieudolnie naciapanymi perełkami w płynie, ale jak na pierwszy raz nawet dają radę :)


I trochę więcej pręcikowo-sznurkowych ozdobników. W tle widać ciapania mgiełką Daily Art. Te perłowe po prostu skradły moje serce!


Drugą kartkę zrobiłam też z tym samym kościółkiem, ale nieco inaczej i z ażurowym tłem z dziurkacza magnetycznego.


Ciemna ramka to też efekt działania mgiełek - miedzianej perłowej i matowej w kolorze sepii. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała kilku gałązkowych akcentów. A tekturowa gwiazdka pokryta crackle accents podkreśla vintageowy klimat kartki:


Świątecznych klimatów u mnie w tym roku niewiele, jak zwykle wena dopadła mnie w samym środku świąt. A może to dobra pora, żeby zrobić kilka świątecznych prac? Miałabym przynajmniej dobry start na przyszłoroczne Boże Narodzenie ;)

Pozdrawiam serdecznie,

Ivy


Wykorzystałam m.in.:

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...