piątek, 9 stycznia 2015

2/2015 Scrapuję dla WOŚP

W tym roku mam ogromną przyjemność uczestniczyć we wspólnym scrapowaniu na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z grupą naprawdę fantastycznych, zdolnych babeczek o wielkich sercach przygotowałyśmy przepiękne notesy na zapiski prosto od serca i przepiśniki na najsmaczniejsze, najbliższe sercu potrawy. Każda z prac jest wyjątkowa tak, jak każda scraperka biorąca udział w akcji i każda przygotowana z ogromną starannością i z nadzieją... na okrągłą sumkę na rzecz WOŚP :)

Wszystkie WOŚPowe notesy razem wyglądają tak:


Cudny patchwork, prawda? :) Przygotowała go Marta Panako :)

Wszystkie notesy można już licytować na Allegro ---> klik, klik
A o uczestniczkach biorących udział w akcji przeczytacie na tym blogu ---> klik, klik

Ja dla WOŚP przygotowałam i notes na zapiski, i przepiśnik. Oba ozdobione ręcznymi przeszyciami, z delikatnymi tuszowaniami i szczegółami, nad którymi spędziłam sporo czasu. Chciałam, żeby było pięknie, delikatnie, po mojemu i mam nadzieję, że na oba zeszyty znajdą się jacyś amatorzy :)

Notes prezentuje się tak:


Utrzymany w pięknej, kremowo-fioletowo-oliwkowej kolorystyce, z mnóstwem delikatnych detali na okładce. Jest bardzo kobiecy i bardzo delikatny, idealnie przechowa wszystkie najpiękniejsze wspomnienia :)


W środku znaleźć można kieszonkę na karteczki z drobnymi zapiskami:


Notes znajdziecie na tej aukcji ---> klik, klik


Przepiśnik wygląda za to tak:


W typowo "kuchennych", smakowitych kolorach, z uroczym "serduszkowym", mięciutkim (co będzie mogła sprawdzić osoba, która go wylicytuje) jabłuszkiem na okładce jest prosty, ale zarazem elegancki i funkcjonalny. Z okładką idealnie skomponują się chlapnięcia pysznego sosu czy plamy po ulubionym kremie do ciasta ;) 


W środku notesu znajduje się ok. 90 pięknych, przepiśnikowych kartek, a na okładce kieszonka na bardziej "ulotne" zapiski :)



Przepiśnik można wylicytować tutaj ---> klik, klik 

Ehhh... chyba nie jestem dobra w reklamowaniu swoich wyrobów ;) W każdym razie zachęcam Was gorąco do brania udziału w licytacji wszystkich notesów, które razem z innymi babeczkami przygotowałyśmy dla WOŚP. Mam szczerą nadzieję, że wszystkie sprzedadzą się za fajne, okrągłe sumki, które przeznaczone zostaną na naprawdę szczytny cel. No i mam nadzieję, że i mi uda się dołożyć do tego całkiem sporą cegiełkę, z Waszą oczywiście pomocą. 

Buziaki :*

I. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...