sobota, 4 maja 2013

Patchworkowy scrap... z jednego kawałka papieru ;-)

Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu i mam nadzieję spędzić go na scrapowaniu, a przynajmniej poświęcić temu godzinkę lub dwie ;-) Ostatnio polubiłam robienie LO, co zaskakuje mnie bardzo, bo zdecydowanie wychodzi mi to lepiej niż robienie kartek. W kolejce do "oscrapowania" czekają kolejne zdjęcia, głównie z naszej ślubnej sesji i mój mąż twierdzi, że ta moja nagła miłość do layoutów to właśnie zasługa naszych plenerowych fotografii... Ciężko się z tym nie zgodzić, bo zdjęcia mamy naprawdę piękne, a biorąc pod uwagę moją wyjątkową niefotogeniczność, tym bardziej trzeba je docenić ;-P

No więc na warsztat wzięłam kolejne zdjęcie. Tym razem "polne" :-) Oprawiłam je w tylko jeden papier - cudny ogłoszeniowy Just a Note #1. Kiedy tylko w końcu zobaczyłam go "na żywo" wiedziałam, że jako warstwowy patchwork będzie prezentować się fantastycznie. Wyszło nie do konca tak, jak wyobrażałam to sobie wcześniej, ale jestem z niego bardzo zadowolona. 


Z wykrojnikowej serwetki, pewnie wszystkim bardzo dobrze znanej, zrobiłam sobie papierową maskę, którą potem wykorzystałam do ozdobienia pracy. Kawałki papieru obszyłam nicią i poszarpałam. Podkleiłam je cienką taśmą piankową albo grubszymi kosteczkami 3d, dzięki czemu efekt warstwowania jest bardziej wyraźny. Papier dość mocno pobrudziłam tuszami distress, dodałam kawałki lnianego sznurka, papierową koronkę i kółeczka wycięte z papieru pokryte crackle accents.





Życzę Wam udanego Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu - wielu fantastycznych pomysłów, nieustającej radości tworzenia i dużo czasu na rozwijanie swojej pasji :-*

Pozdrawiam cieplutko,

Ivy


Lista materiałów:

- papier Just a Note #1;
- lniany sznureczek;
- papierowa, samoprzylepna koronka;
- crackle accents;
- tusze distress: antique linen, tea dye i shabby shutters
- farba strukturalna.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...