wtorek, 7 maja 2013

(nie)zbędnik #1. Koronka gipiurowa

Czy Wy też tak macie, że kupujecie pewne rzeczy, bo jesteście absolutnie przekonani, że są Wam niezbędne, a które potem okazują się kompletnie niepotrzebne? Ja mam tak bardzo często. Zwłaszcza jak przebiegnę się po blogach, pooglądam całe mnóstwo pięknych prac wykonanych z różnistych materiałów i zachce mi się spróbować czegoś podobnego. Więc kupuję, a potem nie wiem, co mam z tym zrobić ;-P Dzięki czemu jestem właścicielką całkiem sporego (nie)zbędnika, z którym postanowiłam się w końcu rozprawić.

Na początek wzięłam się za gipiurowe koronki, których mam troszkę w moim pudełku ze wstążkami. Nie bardzo wiedziałam, co z nią właściwie zrobić, nie pasowała mi za bardzo jako całość, więc rozłożyłam ją na części pierwsze - kwiatuszki, listki i taki bordiurek, który został po odcięciu reszty ;-)


Skusiłam się na zrobienie kartki według mapki na blogu Cardabilities. Od pierwszego spojrzenia wiedziałam, jak powinna wyglądać. I jak to w takich przypadkach bywa, wyszło całkiem inaczej, bo gipiurowa koronka nieco pokrzyżowała mi plany ;-P 


Naoglądałam się ostatnio kartek Klaudii i miałam ochotę na takie poszarpane brzegi, a do papierów z kolekcji Just a Note pasują idealnie. Do tego papierowe róże, trochę wstążeczki, ukochane perełki i cekiny, które ostatnio się do mnie przyczepiły. W sumie wyszło dość bogato ;-)


Kartkę zgłaszam na wspomniane już wyzwanie Cardabilities - sketch #74.

Z rozpędu powstała jeszcze jedna kartka z użyciem koronki, ale pokażę ją Wam innym razem :-)

Miłego dnia :-*

Ivy


Lista materiałów:

- papier Just a Note #4;
- papier Just a Note #2;
- papier Just a Note #1;
- duże, białe róże o poskręcanych płatkach;
- klasyczne róże w kolorze białym;
- drobne, białe różyczki;
- gipiurowa koronka;
- wstążeczka atłasowa;
- cekiny;
- perełki 3 mm białe

12 komentarzy:

  1. przecudna!!!a gipiurę też gdzieś kiszę hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są Twoje prace z tymi koronkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka a perełki rozsiane tu i ówdzie dodają jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Волшебно и очень красиво! С удовольствием стала постоянной читательницей твоего блога)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozłożenie gipiury na części pierwsze przyniosło rewelacyjny efekt :) Super to wygląda, cała kompozycja kartki jest świetna. I strzępienia pasują tu wyśmienicie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. PS Mój (nie)zbędnik jest gigantyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo :-***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivy, your card is stunning! Thanks for joining us at Cardabilities this week.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała kompozycja ....... a gipiura daje wbrew pozorom wiele możliwości ... sama zresztą szybko się przekonasz - ja uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful! I love distressed edges and flowers! Thank you for joining us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam koronkę pod każdą postacią.
    Twoja kartka jest delikatna, romantyczna, pięknie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...