środa, 6 czerwca 2012

Trochę słońca :-)

Pogoda nas raczej nie rozpieszcza i jak na tą porę roku jest dość zimno... szczególnie wieczorami, kiedy najlepiej siedzi mi się po zimowemu - w grubym swetrze, z kubkiem parującej herbaty i dobrą książką :-) Dlatego postanowiłam nieco ocieplić atmosferę i w wolnej chwili przygotowałam taki oto mały, ale bardzo słoneczny tag:




Tag jest moją odpowiedzią na szóste już wyzwanie na blogu Rapakivi, które ruszyło wczoraj. Należy przygotować pracę w dowolnej formie, ale powinny pojawić się na niej dwa elementy: serwetka (papierowa, materiałowa, gotowa albo wyprodukowana samodzielnie) oraz perełki - koraliki, pręciki perłowe, półperełki albo perełki w płynie. Proste, prawda?

Prace pozostałych Dziewczyn z DT Rapakivi znajdziecie na naszym firmowym blogu. Tam też możecie zgłosić swoją pracę na wyzwanie, do czego serdecznie zachęcam :-)

A ja wracam do porządków - mój scrapkącik wzbogacił się właśnie o elegancki regał piwniczny... no i już kartoniki przewalające się po podłodze nie przejdą o_0

Miłego wieczoru i udanego dłuuuugiego weekendu :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...