środa, 7 marca 2012

Wiosennie, kraciaście, tagowo :-)

Kocham tagi :-) W jakiś idiotyczny, irracjonalny sposób. Nie mam pojęcia, co można z takim tagiem zrobić - znaczy, jaką mógłby mieć funkcję użytkową poza tym, że jest i ładnie wygląda :-) I wiecie, co? Zupełnie mi to nie przeszkadza ;-P Nawet jak nic mi nie wychodzi, a wena poszła gdzieś w las, to tagi zawsze robi mi się nadspodziewanie łatwo. I pewnie dlatego tak bardzo je lubię. Ten tag przygotowałam na trzecie już wyzwanie Rapakivi. Zgodnie z wytycznymi zwyciężczyni poprzedniej zabawy - Tiny - temat tego konkursu brzmi "Wiosna w kratkę". W pracy trzeba było użyć papieru w kratkę. Wraz z Dziewczynami z DT zdecydowałyśmy, że będzie to Time4Joy #6, bo czy jest coś bardziej wiosennego niż jasna, soczysta zieleń?
Jako bazę wykorzystałam gotową tagową tekturkę - jak dla mnie coś świetnego, jeśli nie muszę sama nic ciachać nożyczkami - pełnia szczęścia ;-) Okleiłam ją papierem lime tonic w fantastycznym, energetycznym odcieniu zieleni, a na niego nakleiłam papier Time4Joy #6. Jako jednego z dodatków użyłam metalowego zamka błyskawicznego – przykleiłam go tak, żeby końce wystawały poza krawędź taga – ot, taka mała ekstrawagancja ;-P Dodałam wstążeczkę groszkową w kolorze jasnożółtym, kwiatuszki papierowe (biały zrobiłam z pomocą wykrojników z filtra kawowego i perłowego pręcika), dużo wiosennych listków, pręciki w dwóch rozmiarach i motyla pokrytego glossy accents. Łatwo szybko i wiosennie :-)
Zapraszam na blog Rapakivi, gdzie możecie zobaczyć prace innych Dziewczyn z DT oraz zgłosić swoją do konkursu, a naprawdę warto. Na zwycięzcę czeka bon 50 zł na zakupy w naszym sklepiku :-) Pozdrawiam wiosennie :-)

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...