środa, 21 marca 2012

Dzień lasu ;-P

Dziś na blogu Rapakivi świętujemy nietypowo i... podwójnie - Dzień Lasu i Dzień Poezji. Ja przygotowałam coś pożytecznego - albumik na płyty cd, żeby wreszcie zrobić porządek ze wszystkimi płytami ze zdjęciami z różnych wyjazdów, wycieczek i innych okazji, które zwyczajnie walają się po całym pokoju, a szkoda byłoby, gdyby przepadły o_0
Okładkę wyciętą z tektury introligatorskiej okleiłam kremowym papierem wizytówkowym o fakturze płótna. Las kojarzy mi się z zielenią w wielu odcieniach, dlatego okładka jest baaaaardzo zielona :-) Do stworzenia kolejnych warstw wykorzystałam kartony ozdobne lime tonic i pistachio, papier Winter Elegance #5 i Time4Joy #6. Dla kontrastu dodałam też brązowy tag z paska Hectic Eclectic #2, który tradycyjnie ozdobiłam sznureczkiem i perełką oraz maleńką metką z jasnozielonej wstążeczki w groszki. Las to oczywiście drzewa i liście (ahhh, co za rym ;-P), więc dodałam stemplowany obrazek z drzewkiem i dziurkaczowe listki, które dodatkowo pokryłam glossy i crackle accents. Na okładce pojawił się także zielony kwiatuszek pokryty brokatem.
Do albumu włożyłam 15 kart - kieszonek na płyty, kupionych kiedyś hurtowo w jakimś markecie. Powoli zapełniają się wspomnieniami :-) Prace pozostałych Dziewczyn z DT Rapakivi możecie zobaczyć oczywiście na firmowym blogu. Zajrzyjcie koniecznie, bo naprawdę warto. Jest lesiście, poetycko i wiosennie. W końcu dzisiaj pierwszy dzień wiosny :-) Pozdrawiam cieplutko :-*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...