niedziela, 5 lutego 2012

Wyzwanie Rapakivi #2

Dziś na firmowym blogu Rapakivi ruszyło drugie wyzwanie. Zgodnie z zasadą, że zwycięzca poprzedniej zabawy wymyśla zasady kolejnej, wytyczne do tego wyzwania podyktowała Selennea. Na pracy miał pojawić się kolor biały oraz fioletowy (niekoniecznie jako dominujące barwy) oraz wstążka/koronka lub kawałek materiału (mogła być to gaza). Dodatkowo z Dziewczynami z DT wybrałyśmy sobie papier miesiąca - Hectic Eclectic #6.

Ja do wyzwania zgłosiłam taki o to notes - kalendarz, który był prezentem (miał być bożonarodzeniowo - noworoczny, ale w tym terminie to chyba tylko z okazji chińskiego roku ;-P) dla Magdy. A że dla Magdy, to koniecznie z papierów, które sama zaprojektowała. A co! Miks "hecticowych" granatów i fioletów rozjaśniłam kremowym Winter Elegance #2. Dodałam kameę, która jakoś nie chce mi się znudzić, srebrzystoszary tag (wycięte z tego paska), fioletowe kwiatki polakierowane glossy accents, cukrowe listki (biały brokat + crackle accents), tęczowy ćwiek i nieodłączne perełki :-)



W założeniu miało być płasko, w sam raz do torebki, ale chyba wyszło znowu "na bogato" ;-) A jakby ktoś bardziej uważny zapytał: a gdzie wyzwaniowa wstążeczka?! Odpowiadam: ano jest - robi za "metkę" taga ;-P

Cudne prace pozostałych Dziewczyn z DT Rapakivi możecie zobaczyć tu. Zachęcam też do wzięcia udziału w zabawie - nie musicie koniecznie użyć produktów Rapakivi, ale za to możecie wygrać bon na zakupy o wartości 50 zł. Zapraszam :-)

Achhh... Zapomniałam się pochwalić, że moja średnio urodziwa kartka została wyróżniona w wyzwaniu Play Date Cafe PDCC115 jako jedna z Fab4 :-) Jestem z tego powodu baaaaardzo szczęśliwa :-)))

Buziaki :-*

3 komentarze:

  1. Kalendarz jest prześliczny i pełny wdzięku, jak zawsze Twoje prace, więc wyróżnienie dla Twojej kartki mnie nie dziwi ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kalendarz. I gratuluję wyróżnienia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...