poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zapomniałam o_O

Na śmierć zapomniałam wylosować zwycięzcę mojego małego cichego rozdawnictwa o_O Ale już nadrabiam to wielkie niedopatrzenie...

Dla przypomnienia nowego właściciela poszukiwał ten kalendarzyk:



Chętne do przygarnięcia notesu były:

1. Noomiy
2. Monia
3. asica.p
4. Karmeleiro

A random wylosował zwycięzcę...


I jak widać numerek 2 na tej obszernej liście to... Monia :-)))

Nie proszę o adres, bo posiadam ;-P Dziewczyny, dzięki za udział w zabawie :-*

Miłego dnia :-)

3 komentarze:

  1. Haha, ale ze mnie szczęściara :D Wspaniale, już nie mogę się doczekać, aż go obejrzę z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buuu no taki fioletowy mnie ominął:P
    gratulacje MOnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znowu coś przegapiłam. ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...