wtorek, 4 stycznia 2011

Wiosna w środku zimy...

Zatęskniłam za ciepłymi, pełnymi słońca kolorami...

Pierwsza kartka wykonana według 43 mapki na blogu S'Sketches. W trochę nietypowym kształcie, powstała z pięknych papierów w pastelowych barwach, dość mocno poprzeszywanych. Do tego wstążka, prosty kwiatek, ciemnożółty kryształkowy ćwiek i parę listków. Ot, prosta, delikatna kartka.



Druga kartka, całkiem prosta, bo papier tak piękny, że żal byłoby zakrywać go mnóstwem dodatków. Dlatego jest na niej jedynie sporo przeszyć, kawałek wstążki i motylek pokryty embossingiem. W rzeczywistości kartka jest dużo bardziej przestrzenna, niestety nie udało mi się tego wychwycić na zdjęciu.




Pozdrawiam :-)

7 komentarzy:

  1. no ba! obie delikatne i śliczne! :) Bardzo mi się pododbają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom na kartkach wręcz aż wojna barw;) Aj chce się wiosnę taką kolorową i żywą jak te kartki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki!!! Aż trudno mi się zdecydować, która podoba mi się bardziej :D Chyba też zrobię sobie coś tak wiosennego... ;) patrzę na Twoje prace i aż się człowiekowi cieplej robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieplej od razu od tych wspaniałych radosnych kolorkow...Pozdrawiam i zapraszam na candy ..

    OdpowiedzUsuń
  5. very very soft and pretty!!! thank you so much for playing with us at ss! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję TOp5 SasyaSketches!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...