środa, 29 grudnia 2010

Świąteczne resztki...

W tym roku piosenka Chrisa Rea "Driving Home For Christmas" nabrała dla mnie zupełnie nowego znaczenia... Zwłaszcza po przejechaniu 200 km w bieluśkiej jak mleko mgle i po kolejnych 300 po pokrytym śliczną glazurą asfalcie po to tylko, by o jakiejś nieludzkiej porze paść trupem we własnym łóżku i obudzić się grubo po południu w Wigilię... A że Święta też były w tym roku dość nietypowe, choć standardowo przejedzone i przespane, to jakoś nie umiałam się zebrać w sobie i zająć się blogowaniem. Zresztą bloger ze mnie kiepski, ale to już zupełnie inna historia o_0

Więc świąteczne resztki, czyli to wszystko co naprodukowałam przed Świętami, a czego nie pokazałam wcześniej...

Na początek trochę kartek:

Pierwsza w nietypowych kolorach, z niebieskim, który bardzo lubię, ale jakoś robienie czegokolwiek w tym kolorze to dla mnie istna masakra. Mimo to (a może właśnie dlatego, że tak mało niebieska ;-P) jest to zdecydowanie moja ulubiona kartka :-)


Druga w takim samym stylu, jak te, które pokazywałam już wcześniej --> klik, klik.



I trzecia - hmm... jak to mówi moja mama: jest napis, to znaczy, że świąteczna o_O



No i bileciki:

Śnieżynkowe:


I na Alaskę ;-) Pasujące do tej kartki.


No i to by było na tyle. Wcale nie było tego aż tak dużo, zwłaszcza, że większość i tak poleciała w świat bez fotografowania. No, a jutro mam zamiar się trochę pochwalić tym, co dostałam od kilku przemiłych, fantastycznych, bardzo zdolnych osób :-)

Miłego dnia :-)

5 komentarzy:

  1. uuu! no jest ślicznie :)
    Mi najbardziej podoba się pierwsza.. chyba przez to, że ten delikatny kolor jest złamany niebieskością... taka ciepła jest, śliczna i trzecia też mi się podoba :) Mimo nietypowych kolorów, ale kompozycja czerwono-zielona jest cudowna.
    A co do bilecików, to szczególnie mi reniferkowe wpadły w oko... takie zabawne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się nooglądałam karteczek na blogach, że można powiedziec nic mnie nie zaskoczy, a tu masz, figa, Twoje spodobały mi się niesamowicie, szczególnie pierwsza, ale właściwie, to każda:) Te kolorki, delikatności i lśnienia, super:)Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, przepiękne, przepiękne!! A jak zobaczyłam tą pierwszą kartkę, to aż zaniemówiłam z zachwytu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ są cudowne! Można się patrzyć i patrzyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powzdychałam...kartki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...